Here with(out) you?

Sitter med hårfärg i håret. Har kollat in löshåret och jäklar vilken härlig kvalite´det är! Helt supermjukt och skitsnygg färg. Nu gäller det bara att hitta rätt person för att sätta i det, för jag är otroligt noga. Helst vill jag göra det själv, men det kan nog bli ganska svårt att få till det då. Jag kommer antagligen ändå att pröva =p.

Min svenskabok har kommit, tillsammans med "Flugornas herre" som jag måste läsa och redovisa.

Haha, jag och en vän sitter och jämför mitt liv med Twilight, och det är verkligen sjukligt likt.. Om man bortser från det övernaturliga då.. Hehe. Och jag har sagt gjort mitt val :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

hehe jadu.. tips å tips..

ge dig fan på å göra det bara..

jag valde ju att gå den här utbildningen..

och mitt mål är ju att klara den på en gång, dvs. inga omtentor/resttentor..

och jag vet att jag måste plugga för att göra det..

och jag vet att jag skulle hata mig själv om jag inte klarar det för att jag inte har pluggat..

2010-11-02 @ 13:45:44
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0