hmm..

Aj då.. Jag undrar vad det här betyder? Fjärilar som inte funnits där förut infinner sig plötsligt. Ett leende på läpparna så fort han yttrar sig, så fort jag hör eller läser hans namn. Detta är dock hemligheternas hemlighet, inget hemligare finns. Nästan. Jo, det gör det. Verkligen. Men skit samma. Jag tänker inte berätta det här för någon, och absolut inte för personen i fråga.. Inte för än jag är helt säker. Med tanke på hur mycket det kan förstöra så är det inte värt det, om det bara är på låtsas. Dessutom är jag livrädd. Jag hatar att vara sårbar, hatar att vara blottad. Men jag älskar att vara kär, särskilt i någon som känner samma sak. Men jag har nog rätt svårt för att bli kär på riktigt. Därför vill jag vara säker. Dessutom kanske det inte är det allra minsta ömsesidigt det här, och det pallar jag verkligen inte med nu. Mitt hjärta är känsligt.. Hela jag är tamefan känslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0