20års-kris? :)

Sådär, då har mina kära morföräldrar och vänner varit här och käkat tårta och snackats lite och jag är supertrött, och av någon anledning känner jag mig lite nere också. Jag vet inte varför :s. . Jag har iallafall haft en bra födelsedag och är väldigt tacksam över att jag har mina älskade nära och kära!

I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears
And if you have to leave, I wish that you would just leave
Your presence still lingers here and it won't leave me alone

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me, I've been alone all along



Jag känner att jag kommer att gråta en hel del ikväll, och jag vet faktiskt inte varför?! Har jag en 20-årskris? Haha!

Nej fyfan.. Jag tänker på min käre "bror" som dött. Tänker på hur enkelt han hade gjort allt om han fortfarande varit i livet. Jag tänker på min käre far, som jag har en alldeles för "kass" relation till. Jag tänker på alla som jag "kastar bort". Fast, det är bara jag som känner att jag gör det, och inte dom det handlar om. Men mitt samvete går sönder. Jag vet hur skört livet är, och dom som är här idag kan vara borta imorgon. Ta vara på dem ni har.

Jag har inga ångestdämpande att proppa i mig,
och jag misstänker att jag är på väg ner i ett hål nu. Men jag hoppas verkligen att det vänder! Ibland älskar jag folk så mycket att jag får ångest av det, för allt gör så ont när man älskar människor. Man vill dem verkligen inget illa, och minsta lilla gör att man vill dö lite.. Haha, jag bara pladdrar på. Ingen som hänger med ändå så jag lägger ner nu.


Ingen dejt ikväll, alltså. Min hjärna pallar inte.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du orkar rycka upp dig och köra på!! Kram

2010-10-27 @ 22:16:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0