Ajajajaj.

God kväll!
Har inte blivit mycket uppdatering här idag, för jag har haft fullt upp med att försöka spendera pengar. Jag har lagt i saker i shopping-bagen flera gånger, på olika sidor, men av någon idiotisk anledning så försvann alla saker, alla gånger. I stort sett, iallafall.. Någon gång kan jag ha tagit bort dem =p. Det är helt enkelt inte meningen att jag ska köpa några kläder. Det är meningen att jag ska åka till Irland!

Annars så har jag lite huvudvärk och ryggvärk. Kan vara för att jag suttit här hela dagen.. Hm.. Jag har alltså inte tittat på Prison Break. Men jag har iallafall skickat in historia-uppgiften nu. Otroligt skönt. Ska gå ut med valp nu och sen.. Typ.. Däcka.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 @ 22:17:46
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0