Dirty Old Town!

God morgon på er, sötnosar!
Eller ja, jag har faktiskt varit vaken ett tag. Vaknade runt 6 första gången och gick ut med valpen, men sen fick jag sova tills klockan närmade sig 10 iallafall. Det är jag tacksam för :).


Ennis, Irland. Det är mitt mål för tillfället. Hittade en jättebra sida där man kan boka flyg + hotell och för en person kostar flyg runt 1000 kr. Det är ju lovely. Men jag vet ju inte om jag vågar åka själv än. Jag är ju en liten chicken som faktiskt inte ens åkt tåg för än alldeles nyligen. Men samtidigt kan det vara väldigt skönt att åka bort själv. En kick för självförtroendet om inte annat. Vi får se hur det blir.


Sitter och lyssnar på Dirty Old Town - The Pogues och drömmer mig bort. Har ätit lite yoggi till frukost. Jag är inte så mycket för frukost. En macka kan jag absolut inte trycka i mig för än jag varit vaken ca 3 timmar eller något. Äter ni frukost, isåfall vad för frukost?


Jag tror jag behöver ligga. =p

Kommentarer
Postat av: emeliiens

sv: kanon:) vadan detta? :)

jo mår fint, äntligen så är min låååånga skoldag slut, haha :)

2010-10-25 @ 11:23:07
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0