Grattis på 20-årsdagen

Till mig. Jaha, nu var man vuxen på riktigt då. Jag känner mig fortfarande som 15.. Illa.

Min käre mor kom och sjöng för mig tidigt imorse, gav mig pengar och ett fluffigt, nytt täcke som jag tjatat om ett tag :).

Jag har alltså redan hela 4000 att leva för denna månad, till skillnad från de 1500 jag hade igår. Underbart!

Till kvällen ska det ätas tårta och öppnas paket och varas trevligt med fina människor. Mormor och morfar och några vänner kommer över :). Ska ta och sätta på toppskiktet på tårtan strax, men än är det ingen bråtska.

Har pluggat lite historia också, eftersom jag skjutit upp det hela veckan. Det är inte likt mig, så jag får skylla mig själv när jag måste sitta och umgås med äckel-hitler på min födelsedag.

Och snöar gör det! Valpen uppskattar inte, och inte jag heller!

Nu ska jag ta och lyssna på lite najs musik och se efter om jag fått nå många grattis på facebook :)

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hallådu! ska du se kenza&tyra show imrn? :D

2010-10-27 @ 14:11:57
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0