Kaffe=Vuxen?

Morn morn!
Imorse sov valpen ända till kl 9.30 innan han ville gå ut, underbart! Sen sov vi en stund till efteråt också. Så skönt! Nu har jag skickat ner min lillebror till postlådan, och han tog valpen med sig så det kan ta ett tag innan han kommer upp igen eftersom valp inte älskar att gå i koppel.

Så, första dagen som 20-åring idag. Jag har gjort klart historian och resten av dagen ska jag spendera framför tv:n tror jag. Måste jag börja tycka om kaffe nu, bara för jag är 20? Det tänker jag inte göra. Jag drack saft igår jag, medan alla andra drack kaffe. Hemskt coolt tyckte jag.

Ska ta och spendera lite pengar nu tror jag. Om jag kan.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ja det var gott :) hur mår du idag?

2010-10-28 @ 17:37:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0