Kasta aldrig bort en vän.

En förlust. Jag förlorade en kille som jag älskade otroligt mycket för några år sedan. Han dog. Vid tillfället var jag tillsammans med en svartsjuk kille och kastade bort den här människan totalt, trots att vi känt varann hela livet. Och nu är han borta. När det hände sa jag att jag aldrig skulle kasta bort en vän för en kille igen.

En förlust till. När jag träffade honom kastade jag bort en kille som jag verkligen tyckte mycket om. Någon som gjorde mig grymt glad och som alltid fanns där för mig. Han dog inte, men jag dog för honom. Och jag saknar honom ofta. Han var en bra vän, men uppenbarligen inte den jag trodde eftersom han vände mig ryggen för att jag var lite psykiskt störd ett tag. Om det nu var därför. Jag kan tänka mig att han blev sårad eftersom jag sket i honom. Men det gjorde jag inte, egentligen. Inte i huvudet iallafall. Men vad spelar det för roll nu.. Jag svek honom och får betala för det.

Ännu en gång säger jag att jag aldrig ska kasta bort en vän för en kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0