Arg.

Go kväll kära vänner!
Igår var en dramatisk dag för mig. Jag blev skitarg på mitt ex som bott gratis i min lägenhet i flera månader för han bad mig växa upp när jag undrade om han inte kunde betala lite hyra den sista tiden han bor kvar. Så efter en lång ramsa om hur förbannat, äckligt otacksam han var så sa jag att han har en vecka på sig att rensa ur lägenheten och lägga nyckeln på köksbordet! Så ska dom tas, dom jävlarna! Jag har fan inte varit skällt på honom typ nån gång under tiden vi haft med varann att göra. Och så behandlar han mig så här? Ja, det är samma person som jag försökt komma över. Men nu känns det som om den dagen kommer snart.

För övrigt så är min storebror här med sina två söner nu och det är mycket trevligt.

Mor satte i mitt löshår idag och det blev väl okej. Blev lite fel baktill så det syns väl, men jag har hårband eller mössa så funkar det.

Har inte hört något av en särskild liten grabb idag, så det gör lite ont i mitt hjärta. Saknar honom :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

uusch vad trist med såntdär!

tur att du står på dig

2010-11-04 @ 10:58:03
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0