Fan..

I know it's easy to say
but it's harder to feel
this way

I miss you more then I should
then I thought I could

I can't get my mind off of you

And I know you'r scared
that I'll soon be over it
That's part of it all
part of the beauty of falling in love with you

Is the fear you wont fall..


Tillbaka på ruta 1. Sårbar, livrädd, blottad. Jag blir mer och mer säker för varje minut som går, men den här gången kan jag inte bara slänga ur mig mina tankar och åsikter. Jag kan inte säga hur jag känner. På senare tid har jag ofta varit väldigt rädd för att bli sårad och sådär, men det här är ju riktigt.. Riktigt jobbigt. Åh, ditt förbannade jävla klantarsel. Lär dig kontrollera dig själv för i helvete. Pucko. Idiot.

Jag tycker så mycket om dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0