Framåt!

God kväll kära läsare!
Jag, valp och mamma har varit ute och gått lite i den stjärnklara natten. Vi hamnade bakom mitt ex och min f.d hund en bra bit, och jag ville bara springa fram och knycka tillbaka hunden! Jag saknar den.. Men det gjorde jag inte. Tyvärr.

Men nu är valp iallafall trött och ligger här och sover, och jag sitter och pratar med min soon to be sambo om ett hus som vi blev erbjudna idag. Det ligger 1,3 mil från Visby, är 55kvm stort och har 3 rum och kök. Sovrummen är på övervåningen, vardagsrummet, köket och toaletten är på nedervåningen. Det har också en gård som är perfekt för hundarna. Dock är det lite oklart vilka kostnader som tillkommer ovanpå hyran, jag förstår inte riktigt. Elen ingår iallafall inte, så det är lite farligt. Men de ska maila bilder och bättre förklaring så får vi se hur vi gör. Det vore ju perfekt.

Dessutom svarade de på Komvux och sa att jag ju kunde läsa på Komvux här, som gör nu, och ändå bo på Gotland. Att jag inte räknat ut det själv! Då är allt jag egentligen behöver göra att hitta boende och dra, precis när jag vill. Det är en mäktig känsla kan jag lova! Men vi har bestämt oss för att ändå vänta till i början på Januari, då ekonomin är stadigast och uppsägningstiden på min nuvarande lägenhet snart är slut.


Jag tänker på någon.. Mycket.. Massor.. Men jag vet inte varför? Det där pirret i magen infinner sig, men ändå. Jag vill inte.. Krångla till något. De här känslorna får jag hålla för mig själv tills jag vet vad de betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0