Hoho!

Tjenare.
När jag kom hem låg ett paket i postlådan, det var mina färgade linser från fargadelinser.se. Ett par bruna och en grön. Jag gillar dem, särskilt dom bruna. Dom förändrade min egen ögonfärg helt, men den ena linsen glider liksom åt ett håll hela tiden så på högerögat ser jag lite suddigt, men WTF, vem bryr sig? Något säger mig att jag ändå kommer att se rätt suddigt den 13:e.

Jag hoppas på att även få en och annan sms-avi under dagen :).

Dock har jag extrem ångest p.g.a de på lapteknik.se. Beställde en dator därifrån innan jag fick veta att dom är värsta bluffsidan, och nu får jag inte tag på dem! Jag blir tokig! Vill ha mina pengar tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Sabine

åh det är så kul att man kan mixtra lite med ögonfärgen numera ^^

2010-11-01 @ 15:54:48
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0