I closed my eyes.

Fan i helvete. Jag blev helt chockad här, alldeles nu.. Jag saknar honom nr 10). Plötsligt sådär jättemycket, på ett nästan gråtfärdigt vis. Fast jag saknar mer hans idiotiska humor och sjuka påhitt, än hans händer på min kropp.

Det är jobbigt nu. Jag vet inte riktigt var jag är på väg? Vad håller jag på med? Ingenting.. Det duger liksom inte. Jag behöver någonting. Något mer än det här. Jag måste fixa det här nu..

Imorgon kommer min pappa och hämtar mig, så då blir det en 30 mil lång resa till staden i mitt hjärta. Vi ska även stoppa hemma hos mig för att packa lite, och då hoppas jag att mitt ex fått tummen ur röven och hämtat sina saker och lämnat min nyckel, men det är absolut inget jag förväntar mig. Med honom kan man inte vänta sig ett skit, annat än just det.. Skit. Nu var jag hård och kommer få dåligt samvete sen, men jag är fortfarande ganska så pisst off på den själviska barnrumpan!

Tyler Hilton, hett tips! Har aldrig hört en vackrare röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0