I just want you.

Tänker på den närhet som en gång var så självklar att jag inte la märke till den. Inser att jag nu lägger märke till varje ord, varje mening och varje skratt som kommer ur din mun. Inser att jag plötsligt så gärna vill röra vid den kind som en gång var alldeles intill, utan att jag såg det. Minns alla de gånger jag somnat vid din sida, utan att tänka på det och inser att jag nu längtar efter att göra det igen. Uttrycket "Man vet inte vad man har för än man förlorar det" får plötsligt en helt ny innebörd. Inser att intensiteten i vår vänskap var mer än jag trodde, och nu när du är tillbaka låter jag dig inte gå. I'll fight for you.

If I knew then what I know now, I'd fall in love..
Bara så du vet det.


Och så var det kväller. Jag sitter och lyssnar på musik, valp åkte precis ut eftersom han vaknade. Det där lät ju värre än det var, jag ställde honom på gräsmattan för att han skulle få pinka. Sen gick jag in. Han säger till när han fått nog av utomhus.


Och jag ska få somna i dina armar. Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0