I think about you, baby

and I dream about you all the time..


It dont matter where I lay my head tonight, your arms feel like home.


Are you really here, or am I dreaming? I can't tell dreams from truth,
for it has been so long, since I've seen you..
 

When I geat really lonley, and the distance causes all this silence
I think of you smiling, with pride in your eyes, a lover that sighs.



I miss you more than I should
than I thought I could
I can't get my mind off of you

I know your scared that I'll soon be over it
thats part of it all
Part of the beauty of falling in love with you
is the fear, you wont fall


Jag har suttit här i en halvtimme och skrivit detta inlägg nu.. Dragit ihop en massa texter från låtar som sätter ord på mina känslor. Jag gör så, ofta. Vad fasiken vore livet utan musik?

Jag inser att jag gör något annorlunda den här gången. Jag hetsar inte, jag tvingar mig inte på. Jag låter tiden gå, och visa vad som är rätt. Det som ska ske, kommer att ske. Vad som ska ske vet jag dock inte :s.. Det är en aning frustrerande, men jag är väldigt duktig på att kontrollera mitt värdelösa tålamod. For now..


För övrigt sitter jag och väntar på att 4400 ska ladda klart. Insåg allt för sent att vi inte hade alla säsonger, och det suger ju. Tid tar det också.

Jag undrar hur jag ska lösa det här.. Jag känner att jag vill somna där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0