Imorgon..

Imorgon ska jag åka tillbaka till min lägenhet. Vad tror ni? Sitter exet kvar där, med fötterna på bordet och låtsas att han inte förstått vad jag sagt? Jag gruvar mig för det.. Jag hoppas att han hittat någonstans att bo, att han klarar sig bra och att jag slipper honom. Jag klarar inte av att behöva bråka och skälla och skrika för att få honom därifrån, och sen får han bo typ på en bänk eller något. Mitt samvete pallar inte sånt.

Det ska dock bli väldigt skönt att komma hem till mitt. Att bara behöva bry mig i mig själv och valp och bara vara.. Ligga i sängen hela dagarna och glo på film om jag vill det, utan att behöva behaga någon annan än mig själv och valp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0