Nattliga funderingar.

Jaha, nu är det mitt i natten och jag har suttit på msn och snackat med diverse människor ett bra tag. Däribland honom. Den bra, alltså. Inget överstruket. Försökt bete mig som jag antar att jag borde bete mig, efter en natt med en hel del sex och så.. Men det finns nog inget "rätt sätt" att bete sig på. Det blir svårt när man dessutom är intresserad av killen i fråga. Jag är inge bra på det här inser jag. Jag som trodde att jag var värsta bruden. Haha. Det kanske jag är, innan känslorna blir inblandade. Då blir det plötsligt så allvarligt och viktigt allting så jag blir livrädd. Att vara sårbar är inte min grej.


Vid tanken kittlar det i magen, då är det rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0