Suck suck suck.

Det är skönt att valp kan vara ute själv. Jag bara sätter ut honom så skäller han när han vill in. Han går inte långa biten. Dock är jag inte så säker på om han får gjort det han ska där ute i ensamhet..

Jag har försökt plugga lite, men det går inte så bra när valp distraherar mig med att tugga på gardiner och knycka skor. Dock är det sista uppgiften i historia som gäller nu, och det är ett fördjupningsarbete och det kräver tid, så jag måste verkligen få fart på röven! Sen måste jag bestämma prov-tid och hitta hundvakt också! Det är mycket nu..

Dessutom måste jag hem till lägenheten, vilken ligger runt 10 mil bort, för att valp ska få bekanta sig med hundvakten som ska ha honom den 13:e när jag ska på maskerad. Men eftersom jag blev blåst av äckliga lapteknik så har jag ingen dator, och då kan jag inte plugga. Som sagt, det är mycket nu. Som grädden på moset har jag massor med saker jag måste ha med mig, vilket betyder att jag lär tigga skjuts. Suck..

Men jag har iallafall dig..

Kommentarer
Postat av: Sabine

skönt å kunna släppa ut honom själv.

här får man kuta med i regn å rusk ^^

fast han gillar inte å gå ut så det blir snabbt in..

2010-11-03 @ 12:10:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0