The first cut is the deepest.

Hej där.
Historien med honom verkar vara helt över, men det är okej. Den var nog över innan den ens börjat så.. Nu är det ingen alls. Imagen that! Det känns konstigt. Hur gör folk som går genom flera år utan att ens vara intresserad av någon? Jag har aldrig ens gått genom ett par månader på det viset.. Det känns lite dom om att jag undrar vad livet har för mening då, om det inte handlar om kärleken? Det är ju så! Livet handlar om kärlek.. Utan kärlek är det fasiken ingenting. Tur jag har kärleken till min familj då.

På torsdag åker jag till min pappa och planerar att försöka stärka den kärleken, relationen mellan oss.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-24 @ 14:02:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0