Usch..


IKVÄLL ÄR DET OLLE PÅ TV:N! Fredagar är bra dagar, eller kvällar.

Det är ju lite sorgligt, får jag erkänna. Att det skulle behöva bli så här, mellan honom och mig. Jag kan inte ens tänka på honom utan att bli arg, besviken, arg igen och sen skitförbannad och så ledsen.. Jag trodde aldrig han skulle kunna såra mig så här, inte medvetet iallafall. Men han gör det, vet om det, och skiter fullständigt i det. Allt på samma gång. Och han påstog att han alltid skulle älska mig, att vi skulle bli såå bra vänner. Är detta vad han menar med bra vänner så vill jag inte veta hur han behandlar sina mindre bra vänner. Förbannade skitapa! Jag blir så trött..

Jag borde inte tänka på'n.


Så, jag tänker på en annan istället. Det gör mig mycket gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0