You know, I will allways be there.

Are you really here, or am I dreaming? I can't tell dream from truth. For it's been so long, since I have seen you..


Kväller.

Jag önskar att du var här. Jag vill prata med dig, som vi brukade prata innan jag ställde till det. Jag vill skratta med dig, känna att allt är enkelt för en stund och att jag inte är ensam. Jag vill bädda ner oss i sängen och titta på någon dålig tecknad film och känna dina armar runt mig. Jag vill känna doften av dig, och minnas den. Jag vill känna värmen från din hud, för du är alltid varm. Du är min sol och jag saknar dig här, för det är så mörkt..





Your fingers, gently touching my cheek
as if they where a whisper, nothing more
Did'nt realise I was crying
'till you swept my tears away

I let my body go
I just let it fall
cuz' I cant stand up straight
no more

Knew you'd catch me
before you saw me fall
Your arms around my whole weight
I'll stay here
I'll stay here..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0