Att bli mamma.

Fick finbesök idag av en av mina bästa vänner och hennes två½ veckor gamla dotter. Jag har inte kunnat hälsa på dem eftersom jag är förkyld, men idag kom dom förbi. Det finns verkligen ingenting kvar av henne sen hennes dotter lämnade magen! Hon har alltid varit liten, men nu väger hon mindre än hon gjorde innan hon blev gravid. Snacka om udda bantningskur :).

Iallafall så tycker jag att det är mäktigt att se. Hur någon man känt i flera år blir mamma. Särskilt när det gäller henne, eftersom hon levt ett ganska ostabilt liv och så fort hon blev gravid vände hon på alltihop och tog sig samman. Det är väldigt imponerande. Nu är hon en underbar mamma och jag är så glad för hennes skull!





Det känns som om alla runt omkring mig får barn nu, och själv sitter jag här i precis rätt ålder och letar efter Den rätte. Men men, det är som det är :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Härligt! Samma här, det var lite tomt i kassaan. Men nu har den fyllts på igen :) Hehe

2010-10-25 @ 13:16:22
URL: http://charismatic.webblogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Ja absolut, man skulle vinna storvinst på Lotto så man slapp bry sig!



Vad händer idag då :)?

2010-10-25 @ 13:30:32
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0