Eftermiddag/Kväll?

God kväll!
Eller, eftermiddag. Jag vet inte. När börjar eftermiddagen för er, och när börjar kvällen? Jag tycker eftermiddagen börjar runt kl 4 jag, sen är det kväll när klockan är 18.

Min vän har varit här och vi har gått igenom listorna vi skrivit om hur vi ska få det att fungera att bo ihop. Vi är ganska överrens om det mesta, så jag hoppas det funkar. Problemet nu är att han fortfarande bor kvar i lägenheten, eftersom han inte fått något eget än. (Jag befinner mig inte i lägenheten för tillfället). Men förhoppningsvis flyttar han väldigt snart. Det där lät ju hemskt, men hur ska jag kunna gå vidare om vi ska bo i samma lägenhet?? Nej, just det.

Jag måste bara tacka den bästa killkompis jag har. N, du är en så underbar människa och du gör mig så jävla glad så det är löjligt! Tack för att du finns, säger jag bara!


Jag och valpen var ute och gick på en nattpromenad inatt, eftersom det var full fart på honom. Måste säga att han är en naturbegåvning när det kommer till att gå i koppel. Med tanke på att han aldrig haft ens ett halsband på sig när jag hämtade honom så gör han framsteg fort som fan. Han trippar på bredvid mig så duktigt så.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så jättemycket :) Vad är det för valp du har?

2010-10-26 @ 19:50:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Härligt med en sån bra killkompis :)

2010-10-26 @ 21:19:01
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0