Maskerad!

Första chansen att finna den rätte infinner sig den 13:e November, om jag inte minns helt fel. Då ska jag och några vänner till min gamla skola på maskerad, sen utgång. Jag och en killkompis ska vara pirater. Han ska vara Jack Sparrow :). Jag har beställt dräkt och grejer. Jag Älskar att klä ut mig! Jag ser fram emot det som bara den, eftersom jag verkligen har hållt mig i kragen på senaste. Har faktiskt inte varit ut med mina vänner på flera månader! Jag är så glad att jag har dem. Att jag flyttade hit och träffade dem är något av det bästa som hänt mig. Det finns underbara människor i världen, de är dock ganska få.

Så, jag och min vän ska raggla omkring i stan med rom och hatt! Supernajs ska det bli.


Jag har bakat muffins idag, och varit ute och gått med valpen en sväng. Han är inte så van vid att gå i band än. Nu har jag nyss ätit och sitter och kollar runt lite här och lyssnar på Galway Girl tills det rinner blod ur öronen på mig! Det är det värt :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0