You can't have it all!

Usch nu är det mitt i natten. Jag är supertrött och har huvudvärk. Har suttit uppe och plockat i varor i shoping-bagen på H&M bara för att sen plocka ur allting igen.. Jag har så svårt för att beställa saker. När jag går i affärer impuls-köper jag mest saker, men att beställa är en annan sak..

Jaja, nu tänker jag iallafall gå ut med valpen och sen sova!


When I get high, you always bring me down
Everything I try, I hit the stony ground
Got me so confused, cuz' now you're feeling good
Ever changing moods, I don't know what I should do

Voices in your head, always doubting me
Paranoid distortions of reality
You tell me all the time that there's something wrong
But you never know what you really want

You can't have it all!!!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 @ 11:40:56
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0